Naujienos
Archyvas
Redakcija
Reklama


arrow Naujienos 2018 lapkričio 17, Šeštadienis
Kiekvienas „Tele2“ darbuotojas – įmonės ambasadorius Spausdinti
2018 rugpjūčio 21, antradienis

Prieš porą metų bendrovės „Kantar TNS“ atliktas darbuotojų įsitraukimo tyrimas parodė, kad tik 13 proc. lietuvių save apibūdina kaip lojalius įmonei, kurioje dirba. Tačiau, panašu, kad kitaip jaučiasi „Tele2“ darbuotojai. Kai kurie jų čia dirba nuo pat įmonės veiklos pradžios, o savo miestuose jau yra tapę „Tele2” ambasadoriais.

„Ilgamečių darbuotojų turime beveik kiekviename regione – jie savo miestuose tampa „Tele2“ ambasadoriais. Didžiuojamės tuo ir esame dėkingi už tokį darbuotojų lojalumą – mums tai geriausias įrodymas, kad einame teisinga kryptimi. Tai reiškia, kad mūsų pastangos rūpintis savo darbuotojais nenueina veltui“, – sakė Vaida Burnickienė, „Tele2“ prekybos vadovė.
Patenkintas darbuotojas = patenkintas klientas
„Tele2“ prekybos vadovės nuomone, savo darbą mėgstantys darbuotojai ne tik jaučiasi laimingesni, bet gali padėti įmonei pasiekti geresnių rezultatų.
„Motyvuotas ir savo vertę darbovietėje suprantantis darbuotojas yra labiau įsitraukęs į įmonės veiklą, nuoširdžiai gilinasi į klientų poreikius. Klientai tai jaučia ir vertina“, – sakė V. Burnickienė.

Todėl, anot V. Burnickienės, svarbu rūpintis kiekvienu savo darbuotoju be išimties.
„Siekiame, kad kiekvienas komandos narys turėtų tas pačias galimybes augti. Todėl nuolat rengiame mokymus bei seminarus – nuo profesinių iki skirtų asmeniniam tobulėjimui, kuriuose įgaunamos žinios praverčia ir už darbo ribų“, – sakė V. Burnickienė.
Alga – viena didžiausių
Pasak „Tele2“ prekybos vadovės, svarbu ne tik leisti darbuotojams nuolat mokytis, tobulėti, bet ir užtikrinti galimybes užsidirbti.
„Mūsų bendrovė išsiskiria užmokesčio sistema – salono darbuotojų alga neturi lubų. Tik nuo asmeninių darbuotojo pastangų ir pasirinkimo priklauso, kokią sumą savo sąskaitoje kiekvieną mėnesį jis pamatys“, – sakė V. Burnickienė.
Portalas „vz.lt“ skelbia, kad „Tele2“ yra pelningiausia telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje, o įmonės mokami atlyginimai yra didžiausi, lyginant su konkurentais.
Anot V. Burnickienės, nors „Tele2“ salonuose dirbančių žmonių atlyginimai yra susiję su pardavimais, jie yra ne tik pardavėjai, bet ir technologijų specialistai.
„Mūsų komandose iškart pritampa smalsūs, linkę tobulėti ir naujovėmis besidomintys darbuotojai. Dirbantys salonuose pirmieji sužino apie naujausias inovacijas ir išbando įrenginius anksčiau nei jie patenka į rinką“, – sakė „Tele2“ prekybos vadovė.
„Tele2“ darbuotojų nuomonių apklausa parodė, kad net trys ketvirtadaliai jų rekomenduotų savo darbovietę draugams.
Aukštą pasitenkimą darbu rodo ir tarptautiniai tyrimai. Pagal „Aon Hewitt“ metodiką atliktame tyrime operatorius buvo pripažintas geriausiu metų darbdaviu Baltijos šalyse. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė jau antrą kartą.
Kaip prisijungti prie „Tele2“ komandos?
Jei domitės technologijomis ir drąsiai priimate naujus iššūkius, „Tele2“ kviečia išbandyti savo jėgas ir sudalyvauti atrankose laisvoms darbo vietoms užimti. Daugiau apie karjeros galimybes sužinoti galite internetiniame tinklapyje https://karjera.tele2.lt/

Rašyti komentarą
  • Kaišiadorių aidai neatsako už komentarų turinį ir jų neredaguoja
  • Kaišiadorių aidai pasilieka teisę pašalinti komentarus, kurie nesusiję su tema, necenzūriniai, pasirašyti kitu asmeniu, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams ar kitaip pažeidžia LR įstatymus.
  • Už komentarus tiesiogiai atsako juos skelbiantys asmenys, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn už šmeižikiškus, viešųjų ar privačiųjų asmenų garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius teiginius, smurto kurstymą, raginimus nuversti teisėtą Lietuvos valdžią bei kitokius neteisėtus veiksmus.
  • Kaišiadorių aidai bendradarbiauja su teisėsaugos institucijomis ir jų prašymu suteiks duomenis apie skaitytoją, paskelbusį įstatymus pažeidžiantį komentarą
Vardas:
Komentaras:



Saugumo kodas: Code


Peržiūrėta: 452

Komentarai (1)
2018-08-22 11:59
Gražiai parašyta.Bet tikrovę kita.Kai darbuotojas nesugeba normaliai klientui paaiškinti ar kaltais apkaltina klientą be reikalo tai koks jis ambasadorius?Aptarnavimas ir nepergreitas kai dvi darbo vietos o dirba tik vieną darbuotoją o šioje didelė ir tenka palaukti valandą ar net daugiau. :sigh
Vietinis
Paskutinį kartą atnaujinta ( 2018 rugsėjo 15, Šeštadienis )