Naujienos
Archyvas
Redakcija
Reklama

Šiuo metu 12 skaitytojai

arrow Naujienos 2018 gegužės 25, penktadienis
Sugedo telefonas? Neškite jį į „Tele2“ saloną! Spausdinti
2018 gegužės 08, antradienis
Šiais laikais telefonas yra nepamainomas beveik kiekviename mūsų žingsnyje. Ko gero, daugelis žino tą jausmą, kai išmanusis ima ir netikėtai sugenda. Taip nutikus, taisyklų toli ieškoti nereikia – sugedusį prietaisą galima atnešti į bet kurį „Tele2“ saloną.
„Visuose Lietuvos „Tele2“ salonuose galima ne tik apžiūrėti ir išbandyti išmaniuosius, įsigyti naują įrenginį ar paslaugą, bet ir palikti sugedusį telefoną bei visus su tuo susijusius rūpesčius. Be to, mūsų remonto paslaugos yra teikiamos visiems, ne tik „Tele2“ klientams“, – sakė Evaldas Viselga, „Tele2“ Telefonų priežiūros centro vadovas.
Greita, profesionalu, patogu
Telefonui sugedus, jį tereikia atnešti į artimiausią savo mieste esantį „Tele2“ saloną, o viskuo kitu pasirūpina jo darbuotojai. Po 3–5 darbo dienų tame pačiame salone šeimininkas jau gali atsiimti savo išmanųjį. Įrenginys nėra taisomas salone – įdėtas į specialią dėžutę, kurią darbuotojai sandariai užplombuoja, jis keliauja į sostinėje esantį „Telefonų priežiūros centrą“.
Telefonai išpakuojami tik centre. Sugrupuoti pagal gamintojus, išmanieji patenka pas meistrus, kurie, pirmiausia, įvertina kiekvieno įrenginio būklę. Tada imasi remonto darbų, o jau sutaisytas telefonas – yra dar kartą patikrinamas kito inžinieriaus.
„Nepaisant gedimo, dėl kurio įrenginys pas mus patenka, specialistai papildomai patikrina ryšį, kitus telefono jutiklius, ekrano jautrumą lietimui, kamerą. Visa tai darome dėl klientų – kad jie atgautų tobulai veikiantį telefoną. Jei prieš gedimą, įrenginiui galiojo garantija, po remonto pas mus –  ji išlieka, o jei tokios nebuvo – suteikiame 3 mėnesių garantiją centre atliktiems darbams“, – pasakojo E. Viselga.
Dėl papildomų patikrinimų remontas netrunka ilgiau. Standartiniu atveju klientas atgauna savo telefoną per 3–5 darbo dienas nuo atidavimo taisyti, nesvarbu kokiame mieste gyventų. Be to, kiekvienas klientas, atidavęs taisyti savo telefoną, salone gauna pakaitinį, kuriuo gali naudotis iki atgaus savąjį.
Išmaniesiems telefonams – dar išmanesnės technologijos
Šiuolaikiniai įrenginiai reikalauja ir inovatyvios priežiūros: pačių naujausių technologijų, originalių detalių ir savo sritį išmanančių profesionalų. Viso to tikėtis galima tik iš telefonų gamintojų sertifikuotų centrų.
„Svarbu nenešti savo įrenginių taisyti į bevardes taisyklas. Pigiau nebus, o taip tvarkytam telefonui panaikinama garantija. Be to, niekas neprisiims atsakomybės, jei įrenginys kitą dieną ir vėl neveiks. Net jei atrodo, kad telefonas sugedo nepataisomai arba remontas bus labai brangus, užsukite į „Tele2“ saloną. Darbuotojai patars ir pasiūlys pačią geriausią išeitį“, – sakė E. Viselga.
„Tele2“ Telefonų priežiūros centre galima taisyti visus „Samsung“, „Huawei“ „LG“, „Getnord“, „Coolpad“, „Meizu“, „Sony“ ir „Xiaomi“ įrenginius bei mygtukinius „Nokia“ telefonus. Garantinis ir negarantinis remontas čia atliekamas ne tik „Tele2“ pirktiems įrenginiams.

Rašyti komentarą
  • Kaišiadorių aidai neatsako už komentarų turinį ir jų neredaguoja
  • Kaišiadorių aidai pasilieka teisę pašalinti komentarus, kurie nesusiję su tema, necenzūriniai, pasirašyti kitu asmeniu, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams ar kitaip pažeidžia LR įstatymus.
  • Už komentarus tiesiogiai atsako juos skelbiantys asmenys, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn už šmeižikiškus, viešųjų ar privačiųjų asmenų garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius teiginius, smurto kurstymą, raginimus nuversti teisėtą Lietuvos valdžią bei kitokius neteisėtus veiksmus.
  • Kaišiadorių aidai bendradarbiauja su teisėsaugos institucijomis ir jų prašymu suteiks duomenis apie skaitytoją, paskelbusį įstatymus pažeidžiantį komentarą
Vardas:
Komentaras:



Saugumo kodas: Code


Peržiūrėta: 236

Paskutinį kartą atnaujinta ( 2018 gegužės 08, antradienis )